1.den 1. den: odjezd ráno přes Německo a Rakousko kolem Bodamského jezera do Švýcarska , průjezd okolo jezera Vierwaldstättersee do průsmyku Brünig, fotozastávka v průsmyku Grimsel s výhledem na Bernské a Walliské Alpy a ledovec Rhonegletscher, ubytování v hotelu Monte Moro v Saas Almagell
2.den 2. den: TÄSCH, zubačkou do Zermattu, alpským metrem na Sunnegg (2 288 m n.m.), v jezeru Leisee se zrcadlí mohutná pyramida Matterhornu lemovaná věncem okolních čtyřtisícovek, ZERMATT s dřevěnými walliskými domy a mondénními hotely, výjezd kabinovou lanovkou na Kreuzboden (2 397 m n.m.) a dále na Hohsaas (3 098 m n.m.) pod mohutným Weissmiesem, krásné výhledy na čtyřtisícovky a SAAS-FEE, lanovkou zpět do SAAS GRUNDU, SAAS-FEE, alpské středisko obklopené 13 čtyřtisícovkami a ledovci, prohlídka
3.den 3. den: BRIG, krátká prohlídka, nástup do Glacier Expressu, nejpomalejšího rychlíku na světě, cesta nejkrásnějšími partiemi švýcarských Alp , které je možno obdivovat z klimatizovaných panoramatických vozů s částečně prosklenou střechou, objednaný oběd je servírován během jízdy, cesta hlubokým údolím Rhony podél walliských dřevěných domů a barokních vesnických kostelíků, v jednom místě se vlak otočí v tunelu o 270 stupňů a vystoupá přitom o 150 metrů, za Oberwaldem vlak pojede 20 minut 15 km dlouhým tunelem Furka až do horského ANDERMATTU, přepřehání na lokomotivu s ozubnicovým pohonem, stoupání do průsmyku Oberalp (2033 m n.m.), nejvyššího bodu trasy se stejnojmenným horským jezerem uprostřed alpských štítů, sjezd do DISENTISU s monumentálním benediktinským klášterem, přepřažení na normální lokomotivu, Rýnská soutěska, v hlubokém kaňonu jsou koleje těsně podél Rýna , okolo se tyčí mohutné bílé skalní stěny, v REICHENAU soutok Předního a Zadního Rýna , široké údolí do THUSISU, průjezd soutěskou Schyn proti toku Albuly do TIEFENCASTELU, zde začíná trať přes průsmyk Albula (UNESCO), krajina zelených horských luk a malebných hor, před FILISUREM 65 m vysoký a 130 m dlouhý viadukt Landwasser, zakončený vjezdem do tunelu ve skalním masivu, stoupání z BERGÜNU do PREDY, na 12,6 km překonává vlak výšku 416 m díky 5 kruhovým tunelům, 2 normálním tunelům, 9 viaduktům a 2 galeriím, hned za PREDOU začíná tunel Albula dlouhý skoro 6 km, za tunelem pohled do údolí Engadin, klesání až do Svatého Mořice, výstup z vlaku, odjezd busem podél toku Innu údolím Engadin do ČR